To chyba pocisk na Total War Warhammer 2, gdzie frakcje Chaosu i Norski mają beznadziejną ekonomię i muszą latać po całej mapie jak kot z pęcherzem, żeby nie zbankrutować
@latajacycmp Pewnie są na to jakieś sposoby, np. mody, grzebanie w pliku np. konfiguracyjnym itd.
Np. morrowind miał skaszanione bardzo wiele rzeczy.
Np ork miał swoją moc dająca mu ogrom siły, ale też odejmuje zwinność tyle samo ile dodaje do siły.
Muszę powiedzieć, że siła odpowiada za dmg broni nie dystansowej, obciążenie, a zwinność za szansę trafienia wroga i uników ciosów wroga.
Więc ork miał spory dmg, tylko co z tego jak nic nie trafiał, a na domiar złego pod koniec takiego "buffu" padał na glebę i leżał przez długi czas(po pierwszym razie myślałem, że zginął mi XD).
Na szczęście istnieje wiele modów poprawiających w różny sposób ten defekt. np. mniejszy debuff albo od 0 rosnący z czasem buff i debuff itd. I tak wiele rzeczy w morrowindzie jak chociażby perswazja, która była bardzo upierdliwa, bo okno z różnymi opcjami perswazji zamykało się po wybraniu, a potem znowu otworzyć te okno i tak w koło macieju...
A jeszcze beznadziejny balans kosztów rzucania czarów. koszty niektórych zaklęć to był śmiech na sali, jeszcze szansa na rzucenie. Na domiar złego strasznie mało kupców oferuje mikstury na manę, głównie te sraczkowe mikstury na premie. Chłopie, no jak można było to tak skaszanić, przynajmniej można to sensownie zmodować...
Straszną bolączką było również "dryftowanie" nieruchomych npc, jak chociażby przewożnicy. Na szczęście komenda "ra"/"reset actors" przywracała wszystkich w komórce gry na miejsca, gdzie powinni(nawet jeśli postać, która odeskortowaliśmy dokądś, zostaje tam gdzie miała trafić). Jednak lepiej też mieć moda i to mieć z głowy.
Jest parę naprawdę za*****tych modów, które ogólnie poprawiają, a także usprawniają grę(hd, odległość widzenia, przesuwający się npc, gdy np. blokują gracza w korytatrzu i napieranie na nich zmusza do ruchu itd.).
Nic, po prostu szanować i wielbić moderów, którzy naprawiają grę, poświęcając swój czas itd.
Naprawdę polecam instalowanie sobie modów, które naprawiają coś i usprawniają, gra jest po prostu znacznie lepsza. Nawet taka nieprzerobiona, ale naprawiona i ulepszona jest po prostu dobra.
@ten-madry umm, jakby tym polega różnorodność ras i balans? każdy wie że ork to durny kloc do rąbania a nie zwinny i szybki łucznik albo mag. najlepiej jeszcze sie przyczep że krasnolud nie biega i skacze tak fajnie jak elf xD
@kwejk-to-glupie-gowno-ktore-wymaga-c**j-wie-czego-w-loginie Aha, czyli specjalna moc rasy np. orka ma mu dać dużo siły, żeby mocno bił, ale tym samym ork ma nic nie trafić, a potem paść na glebę i leżeć przez jakąś minutę? Moc specjalna orka ma go zabić? To twoim zdaniem ma być specjalna moc rasy, bo to przecież ma być różnorodność ras? Kiedy wiele innych ras mają naprawdę mocne i pożyteczne specjalne moce rasowe? XD
Specjalna moc rasy to specjalna moc rasy. Ma coś dawać, a nie dawać debuffa większego niż buffa, że całkowicie eliminuje buffa, a w dodatku nakłada sporego debuffa. Jedyne co jest z tego to większe udżwignięcie na jakąś minutę, nie ma co xD.
Czy ty w ogóle czytałeś uważnie??? "ork to durny kloc do rąbania", serio, jak miałby rąbać, jeśli nikogo nie byłby w stanie trafiać, a wrogowie cały czas trafiają go, bo właśnie ork ma 0 zwinności, co sprawia, że nawet wróg z 10 zwinności(w grze to nic, prawie 0) znacznie częściej trafi go, a co dopiero z standardowym 20-30. Jaki to ork do rąbania, jeśli jedyne co rąbią to jego wrogowie, którzy go bez problemu zabiją...
Polecam czytać trochę uważniej, typowe podejście "nie czytam, ale napiszę".
Is only only me who finds that girl saying cannibalism - hot? Like girl, eat me alive ;-; hahah
To chyba pocisk na Total War Warhammer 2, gdzie frakcje Chaosu i Norski mają beznadziejną ekonomię i muszą latać po całej mapie jak kot z pęcherzem, żeby nie zbankrutować
@latajacycmp Pewnie są na to jakieś sposoby, np. mody, grzebanie w pliku np. konfiguracyjnym itd. Np. morrowind miał skaszanione bardzo wiele rzeczy. Np ork miał swoją moc dająca mu ogrom siły, ale też odejmuje zwinność tyle samo ile dodaje do siły. Muszę powiedzieć, że siła odpowiada za dmg broni nie dystansowej, obciążenie, a zwinność za szansę trafienia wroga i uników ciosów wroga. Więc ork miał spory dmg, tylko co z tego jak nic nie trafiał, a na domiar złego pod koniec takiego "buffu" padał na glebę i leżał przez długi czas(po pierwszym razie myślałem, że zginął mi XD). Na szczęście istnieje wiele modów poprawiających w różny sposób ten defekt. np. mniejszy debuff albo od 0 rosnący z czasem buff i debuff itd. I tak wiele rzeczy w morrowindzie jak chociażby perswazja, która była bardzo upierdliwa, bo okno z różnymi opcjami perswazji zamykało się po wybraniu, a potem znowu otworzyć te okno i tak w koło macieju... A jeszcze beznadziejny balans kosztów rzucania czarów. koszty niektórych zaklęć to był śmiech na sali, jeszcze szansa na rzucenie. Na domiar złego strasznie mało kupców oferuje mikstury na manę, głównie te sraczkowe mikstury na premie. Chłopie, no jak można było to tak skaszanić, przynajmniej można to sensownie zmodować... Straszną bolączką było również "dryftowanie" nieruchomych npc, jak chociażby przewożnicy. Na szczęście komenda "ra"/"reset actors" przywracała wszystkich w komórce gry na miejsca, gdzie powinni(nawet jeśli postać, która odeskortowaliśmy dokądś, zostaje tam gdzie miała trafić). Jednak lepiej też mieć moda i to mieć z głowy. Jest parę naprawdę za*****tych modów, które ogólnie poprawiają, a także usprawniają grę(hd, odległość widzenia, przesuwający się npc, gdy np. blokują gracza w korytatrzu i napieranie na nich zmusza do ruchu itd.). Nic, po prostu szanować i wielbić moderów, którzy naprawiają grę, poświęcając swój czas itd. Naprawdę polecam instalowanie sobie modów, które naprawiają coś i usprawniają, gra jest po prostu znacznie lepsza. Nawet taka nieprzerobiona, ale naprawiona i ulepszona jest po prostu dobra.
edytowano: 3 lata temu@ten-madry umm, jakby tym polega różnorodność ras i balans? każdy wie że ork to durny kloc do rąbania a nie zwinny i szybki łucznik albo mag. najlepiej jeszcze sie przyczep że krasnolud nie biega i skacze tak fajnie jak elf xD
@kwejk-to-glupie-gowno-ktore-wymaga-c**j-wie-czego-w-loginie Aha, czyli specjalna moc rasy np. orka ma mu dać dużo siły, żeby mocno bił, ale tym samym ork ma nic nie trafić, a potem paść na glebę i leżeć przez jakąś minutę? Moc specjalna orka ma go zabić? To twoim zdaniem ma być specjalna moc rasy, bo to przecież ma być różnorodność ras? Kiedy wiele innych ras mają naprawdę mocne i pożyteczne specjalne moce rasowe? XD Specjalna moc rasy to specjalna moc rasy. Ma coś dawać, a nie dawać debuffa większego niż buffa, że całkowicie eliminuje buffa, a w dodatku nakłada sporego debuffa. Jedyne co jest z tego to większe udżwignięcie na jakąś minutę, nie ma co xD. Czy ty w ogóle czytałeś uważnie??? "ork to durny kloc do rąbania", serio, jak miałby rąbać, jeśli nikogo nie byłby w stanie trafiać, a wrogowie cały czas trafiają go, bo właśnie ork ma 0 zwinności, co sprawia, że nawet wróg z 10 zwinności(w grze to nic, prawie 0) znacznie częściej trafi go, a co dopiero z standardowym 20-30. Jaki to ork do rąbania, jeśli jedyne co rąbią to jego wrogowie, którzy go bez problemu zabiją... Polecam czytać trochę uważniej, typowe podejście "nie czytam, ale napiszę".
A potem pierwszy ich najeżdża, a druga dobija i zjada zwłoki
Now we can build a wa..... (Norsca evolve)
@airdien Monke strong!