Tymczasem w Rosji komentarze

Anonimowy

I te kilka klasycznych zdjęć, które obiegają internet od niepamiętnych czasów ;)

de99ial

Koleżka w stroju pokojówki "Ale mam chujową robotę".

Anonimowy

Rosjanin całujący posąg Stalina? Serio kurwa...

anonim 5/10

Dzięki za fot. 8, były w ruskim sklepie takie puszki, już wiem, że nie warto kupować xd

Anonimowy

raz w Rzeszowie widziałem gościa co rower przerobił na mały samolot że swastykami dookoła i jechał środkiem chodnika, miał fajne śmigiełko i darł się "PRZEPRASZAM" łamanym polskim

Anonimowy

To okropne naśmiewać się z jakiegokolwiek narodu

Pssst ...
Przeglądaj Kwejka po
tysiąckroć wygodniej
w nowej aplikacji

Pobierz i sprawdź

wróć do kwejka

Widzimy, że
masz iPhona
ale czym jest
twój iphone bez
nowej appki kwejka?

Pobierz i sprawdź

wróć do kwejka

zobacz opinie o nowej apce kwejka:

Ta apka odmieniła moje życie!
~ Leszek z Torunia
Dzięki nowej aplikacji Kwejka nie muszę już czytać etykiety Domestosa na kiblu
~ Janusz z Tulczyna
Hehe, śmieszny kot
~ Jakub z Sosnowca

Pobierz i sprawdź

wróć do kwejka
Pssst ...
Przeglądaj Kwejka po
tysiąckroć wygodniej
w nowej aplikacji

Pobierz i sprawdź

wróć do kwejka
0.025164842605591